Toimitusehdot

HelmiFiilis (aputoiminimi Hyvinvoinnin Upgrade) 2996330-2 (jäljempänä yritys tai Hyvinvoinnin Upgrade) myy verkkokursseja yksityishenkilöille, yrityksille ja yhteisöille. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

 

Maksaminen

Yritys tarjoaa palveluille eri maksutapoja (verkkopankki- ja luottokorttimaksut). Käytettävissä olevat maksutavat näkyvät ostoksen tekemisen yhteydessä.

Yritys käyttää maksunvälityspalveluna Stripea (Stripe Payments Europe, Ltd) ja Kajabia (Kajabi LLC). Stripe tai Kajabi tai niiden välittämät maksupalvelut voivat näkyä maksua suoritettaessa ja tiliotteella maksun saajana. Lue Stripen käyttöehdot ja Kajabin käyttöehdot.

Viivästyneistä maksuista peritään korkolain mukainen viivästyskorko sekä maksumuistutuksista ja muista perintätoimista aiheutuneet kulut. Yritys siirtää maksamattomat saatavat huomautuksen jälkeen perintätoimiston perittäviksi. Perintätoimisto käyttää maksamattomien laskujen perintään vapaaehtoista ja oikeudellista perintää. Laskuihin lisätään perintätoimiston hinnaston mukaiset perintäkulut.

Yritys voi katkaista asiakkaan pääsyn ostamiinsa palveluihin viivästyneiden tai maksamattomien maksujen (myös osamaksuerien) takia, jos maksu ei ole saapunut eräpäivään mennessä. Tämä ei kuitenkaan poista asiakkaan maksuvelvollisuutta.

Yritys ei vastaa sopimuksista, jotka asiakas tekee kolmansien osapuolten kanssa ostaessaan tuotteita. Esimerkiksi, jos asiakas ostaa palvelun osamaksulla, tällöin maksuvelvollisuus voi siirtyä täysin asiakkaan ja osamaksupalvelua tarjoavan yrityksen väliseksi. Asiakkaan on tarkistettava kolmannen osapuolen ehdot maksutapaa valittaessa.

 

Toimitus

Pääsy verkkokurssille myönnetään välittömästi ostotapahtuman jälkeen sähköisesti, mikäli kyse ei ole verkkokurssin ennakkomyynnistä. Asiakas saa sähköpostiinsa ohjeet käytön aloittamisesta. Tarkista tarvittaessa myös roskapostikansio heti ostotapahtuman jälkeen.

Jos kyseessä on ennakkomyynti, asiakkaalle ilmoitetaan sähköpostitse ostotapahtuman jälkeen, että hän saa vastaavalla tavalla sähköpostitse tiedon kurssin alkaessa. 

 

Peruutus ja palautus

Asiakkaalla on kuluttajansuojalain 14 vuorokauden peruuttamisoikeus sähköiselle tuotteelle, mikäli hän ei ole kirjautunut yrityksen palveluun ja aloittanut palvelun käyttämistä. Asiakkaalla ei ole peruuttamisoikeutta sähköisten kirjojen, ladattavien oppaiden, verkkokurssien tai vastaavien palveluiden tilauksissa, jos tilatun tuotteen lähetys tai toimitus on käynnistynyt eli mikäli asiakas on kirjautunut yrityksen palveluun ja kurssille tai ladannut ladattavan tuotteen.

Jos asiakas on maksanut tilauksen hyväksyen nämä toimitusehdot, hän on siten hyväksynyt peruuttamisoikeuden menettämisen. (Kuluttajansuojalaki 16 §)

Mikäli verkkokurssi on alkamassa vasta tulevaisuudessa, on asiakkaalla 14 vuorokauden peruutusoikeus tilaushetkestä lukien. Tällöin tilauksen voi peruuttaa kirjallisesti ilmoittamalla siitä sähköpostitse ([email protected]).

Hyvinvoinnin Upgraden verkkokursseihin liittyy tyytyväisyystakuu, joka ei tarkoita samaa kuin kuluttajansuojalain mukainen peruuttamisoikeus. Hyvinvoinnin Upgraden tyytyväisyystakuu antaa asiakkaalle mahdollisuuden peruuttaa tilauksen 7 vuorokautta kurssin alkamishetkestä lukien. Hyvityksen saamiseksi asiakkaan on perusteltava keskustellen, millä tavoin kurssi ei vastannut odotuksia. 

 

Asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet

Asiakkaan tulee olla 18 vuotta täyttänyt tai hänellä tulee olla huoltajan lupa ostaakseen tuotteita.

Asiakkaan tulee ymmärtää, ettei Hyvinvoinnin Upgrade tarjoa sijoitusneuvontaa. Jos asiakas päättää kurssin aikana tai sen jälkeen tehdä sijoituksia, asiakas vastaa niistä itse. Hyvinvoinnin Upgrade ei anna sijoitusneuvoja, eikä ole millään tavalla vastuussa asiakkaiden sijoituspäätöksistä.

Mikäli verkkokurssiin sisältyy vuorovaikutusta muiden ihmisten kanssa (esim. Facebook-ryhmä), asiakkaan tulee käyttäytyä muita kohtaan kohteliaasti ja ilmaista itseään kohteliaasti asiallista kieltä käyttäen. Mikäli asiakas käyttäytyy tai kirjoittaa asiattomasti, muita kohtaa loukkaavasti tai epäkohteliaasti, yrityksellä on oikeus poistaa asiakas ryhmästä ja sulkea asiakkaan pääsy verkkokurssiin.

Asiakkaalla ei ole oikeutta luovuttaa käyttäjätunnustaan ja salasanaansa muiden käyttöön ja mikäli näin käy, yrityksellä on oikeus varoittamatta sulkea asiakkaan tili. 

 

Yrityksen oikeudet ja velvollisuudet

Yrityksellä on oikeus tuottaa palveluita parhaaksi katsomallaan tavalla sekä oikeus muuttaa niiden sisältöä ilman erillistä ilmoitusta. Yritys pyrkii kertomaan asiakkaalleen mahdollisista muutoksista asiakasrekisterissä olevaan sähköpostiosoitteeseen.

Yrityksellä on oikeus kieltäytyä asiakkaista. 

Pidätän oikeudet kaikkiin muutoksiin.